onsdag 6. februar 2013

Onsdag alt

 
 
Uka flyr virkelig avgårde!
Det er den store møteuka på jobb
og jeg har vært på medlemsmøtet til det lokale Husflidslaget
og fortalt om lappeteknikk;)
Damene der ville kanskje ha et nybegynnerkurs.
Derfor har jeg begynt å lage en kursmodell.
-som jeg tror egner seg til det.
 
 
Blå, grønne og offwhite stoffer
Stoffene kommer fra arbeidsrommet;)))
 
 
Litt store kvadrater som er sydd sammen til en løper .
 
 
På hver ende tror jeg det blir applikert et hjerte!
Fortsettelse følger om noen dager;)))

 
Fortsatt god uke;)
 
Klem;)

6 kommentarer:

  1. Herlig fargekombinasjon. Gleder meg til å se resultatet.

    SvarSlett
  2. Lekre fargar altså :)
    Heldige damer som får gå kurs med deg :)
    Lukke til !
    Her snøar det i kveld, idag var det flommande sol inn i
    stova så det er berre å nyte. Snø og sol er perfekt, og det er no berre tidleg i februar enno..

    Ha fine dagar resten av veka.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. E' venuta proprio bene!Delicatissima!Ciao,Rosetta

    SvarSlett
  4. Ser ut til å bli en flott løper med de fargene du har valgt ut. Artig med kurs.

    SvarSlett
  5. Ser ut for at det blir en nydelig løper - stoffene og fargene gir litt vårfornemmelser :o) Lykke til med kurs!

    SvarSlett
  6. Her har også uken flydd avgårde, plutselig er det helg igjen!

    Så flink du er altså, veldig fine og delikate farger :)

    Ønsker deg en super kveld *klem*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...