tirsdag 21. juni 2016

Student



Faglig påfyll er noe jeg liker.
Nå på vårparten  har jeg virkelig kost meg som deltidsstudent.

Jeg har tatt eksamen i Design, Redesign og Søm av Klær
på Høgskolen i Sørøst-Norge.

Gøy sa du ;)


Her er det Sabine som er modell for "skinnjakken" min.
Kjekt å ha tilgang og super hjelp av en proff fotomodell ;)
Under jakken skimter du kjolen min




som en av høyskolens studenter er avbildet i her ;)


Da har jeg fått vist frem to av de seks 
eksamensplaggene mine.  

Bare måtte vise de frem ;)


 På denne lengste dagen i året ønsker jeg alle
-fin sommerkveld ;)





3 kommentarer:

  1. Du og du kor lekkert !!
    Den kjolen ser fantastisk ut, og DEN flotte matchende jakka til.
    Du er virkeleg ein meister.
    Vona du vil vise fram fleire ting du har laga.

    Ellers fin sommar !
    Klem

    SvarSlett
  2. Det ble virkelig et flott antrekk. Flink du er da.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så spennende og så flott at du satser på skolegang og lære noe du har hatt lyst til. Stilig antrekk. Nå kan du ta en velfortjent sommerferie. Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...