tirsdag 16. desember 2014

fra strikke- og syoverskuddet mitt





At jeg strikker og syr er ikke noe nytt.
Noe strikker/syr jeg til gaver. Andre ting uten mottaker. 
Da havner det i kassen med overskuddsprodukter.
Julemarked kassen;)
Nå har jeg ryddet litt i kassen med overskuddsprodukt
og her ser du noe av det.


 






Tror kanskje meste er vist frem her tidligere;)

Finner du noe du kan tenke deg å kjøpe så send meg en mail
på anjohns@online.no
HER finner du noen bedre bilder av bl.annet løperne;)


Det er en uke til lille julaften og vi har fått snø;)
Deilig hvit julesnø;) og minusgrader;)



Nyt tirsdagskvelden;)








3 kommentarer:

  1. Flotte ting i overskuddskassa di!Mye øyengodt her ja :)

    SvarSlett
  2. Her var det masse fint:)

    Heldig er de som får noe av dette i gave.

    En fin kveld ønskes deg:)

    SvarSlett
  3. Jammen har du mye i overskuddslageret ditt. Håper du får solgt noe, da....
    Og den genseren ligner jo på den jeg nettopp har strikket ferdig. Nesten sammen farger......
    Orker nesten ikke strikke.......jobber litt for mye for tiden.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...