lørdag 31. mai 2014

Sistemann ut med maibursdag

 
 
Siste kakebaking i mai 2014.
I går var det min kjære som feiret;)
Ikke noe stort selskap,
men koselig;)
 
 
 
 
 
Valg av kake var enkelt.
Ostekake er favoritten for tiden;)
 
 
 
 
 
Han er alltid spent hva som skjer på bursdagen hans!!
På 50 årsdagen hans(for noen år siden) var
kontoret hans fylt av ballonger, JA fylt!!
Noen "jobbet" litt kvelden før;)
Og hagen ble ganske fort
 full av gjester da 
han kom hjem
fra jobb;) 
 


 
I år ble det rolig feiring
men da har jeg noe å gå på til neste år;)
Liker du å overraske andre?
 
 
Ønsker dere en flott siste dag i mai;)
 


5 kommentarer:

  1. Grattis til mannen din, som fyller år!!
    Ostekake er DIGG, det er såååå godt, og den blir ekstra frisk med sitronsmak.
    Mannen min sin bursdag er om en mnd, så da får jeg bake litt igjen......
    Jeg er ikke flink med overraskelser, men til min 40 årsdag, ordnet Mannen med surpriseparty hjemme. Veldig overraskende !!!
    Ser ut til at finværet vil holde......såååå deilig!
    Jeg og Mannen er klar for bytur.
    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  2. Kaken ser herleg ut !!!
    Du er kreativ og flink til å finne på :)
    Mannen din er heldig !

    Her ventar me på at sola skal bryte gjennom skoddelaget.
    I går kom den utpå dagen.
    Deilig helg med eldste sonen med familie, dei som har tre
    jenter, den minste 1,5 år som held oss i ånde. Kjekt !!!

    God helg-klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. He he du er full av overraskelser, ett rom full av ballonger den var god.

    Så flott kake, den falt nok i smak.

    God helg fra Marit.

    SvarSlett
  4. Nam så god den ser ut :o) Morsomt med overraskelser, men greit med rolige feiringer også ;o) Da jeg ble 40 var kontoret mitt tømt, det var rett og slett helt tomt bortsett fra pulten min som var hevet helt opp til taket. Ballonger og girlandere overalt og en lapp hvor det sto.... " Leter du etter noe? Du finner det på finn.no" Jeg tror aldri jeg har blitt så stille i mitt liv. Utrolig morsomt, men jeg brukte en halv dag til å finne alt :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Så flott kake:))du eg fekk Mail om at dei hadde forsatt ein perlepakke stående,sendte Mail med adressa di eg men det hadde dei ikkje klart å få med seg:(sender du den på nytt til meg så håper eg du får den snart!

    Ønsker deg ein fin søndag:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...