torsdag 21. november 2013

Syltet gresskar

 
 
Må bare vise frem glassene med syltet gresskar
før det blir JUL her.
 

Gresskarene hadde stått på benken i lange tider
og her om dagen tok jeg meg på tak
og syltet de.

 
Gresskarbitene kokes møre i søt eddiklake,
med frisk ingefær,
før bitene blir lagt på rene glass.
Laken får så et oppkok før den blir slått over bitene
 og glassene lukket.

 
Laken består av 1 flaske eddik, 8 dl sukker og 50 gram ingefær.
Husk å ha kjøkkenviften på når du koker.
Eddiklake "river" godt i nesen;)

 
Syltet gresskar er godt til sausmat;)
Du får også kjøpt ferdig syltet gresskar i butikken.
 
God ettermiddag;)

4 kommentarer:

  1. Nammm. det ser virkeleg godt ut.
    Eg har aldri laga, men no kjem eg på at eg fekk eit glas i fjor til jul,
    som eg ikkje har opna (fy skam meg). Takk for påminninga, no
    skal det fram til helga :)

    Framleis fine novemberdagar.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Takk for oppskrift. Vi bruker mye gresskar til stekt fisk. Jeg har aldri laget det og du får det til å virke så enkelt. Kanskje jeg må prøve å lage dem seg i steden for å kjøpe ferdig syltet.

    SvarSlett
  3. Ser fristende ut. Aldri laget selv.
    God fredag og helg,

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...