lørdag 10. august 2013

Multetur

 
 
Vi har vært på multetur
med bærspann og kamera.
 
 
Reinsdyrene fanget min interesse
mer en de gule søte bærene.
 
 
Vi hadde vinden slik at de ikke fikk lukten av oss.
 Først da vi var på 15-20 meters avstand ble vi oppdaget;)
 
 
Denne reinskua gikk nesten i sirkel rundt meg
før den satte halen i været, rautet
og satte kursen over myra der den hadde en kalv;)
 
 
Multer ble det;)
og en flott turopplevelse;)

 
Til alle dere trofaste lesere som har vært innom i sommer og
lagt igjen koselige kommentarer må jeg si tusen tusen takk;)
Så utrolig koselig å se at dere har vært her;)
 
Ønsker dere alle fortsatt
 
god helg;)
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder! Likte spesielt det første, knallfint, og det siste!
    God helg til deg også! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Fantastisk å kome så nær på dei flotte dyra !
    Og moltene ser deilige ut.
    Her hos oss er det lite molter, litt kan ein finne spreidd utover. Svigerfar hadde ein hemmeleg plass som han plukka, men det var aldri store mengder.

    Nyt resten av feriedagane :-)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Så spennende å komme nærme dei reinsdyra,hadde vel blitt litt redd og eg men sikkert flotte dyr å sjå så nærme,kjekkt å få litt bær i spannet:)
    Nyt søndagen❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. For en flott opplevelse, når man er på tur.
    Multer har jeg kun funnet noen få ganger, men egentlig er det ikke noe godt, litt sånn råtten smak. Men jeg liker multekrem.....kun litt av gangen. Vondgodt kaller jeg det :)
    Fortsatt god ferie.....helt til onsdag! Nyt den de siste dagene.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...