tirsdag 30. juli 2013

På sykkel

 
Vi ferierer og nyter late dager;)
Ikke bare late, vi har syklet litt.
Det er noe nytt for meg!! Jeg h.... å sykle!!
Kanskje det er sykkelen min som er problemet.
Turer på lånt sykkel har vært en positiv opplevelse;)
Kanskje må jeg invistere i ny sykkel nå jeg kommer hjem! 
 
 
Endeløse kornåkre som begynte å bli gule;)

 
Ja, jeg ble hengende litt etter!


Fristende!!!

 
Da var det bare å finne frem kamera
og ta noen bilder;)


 
Vi fortsetter ferien;)
 
Nyt sommervarmen;)
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Det er fint på Stange :)
    Takk for at dere passet pus, hus, hage og Petra :)

    SvarSlett
  2. Da er vi 2 som h.. å sykle... Jeg kjøpte ny sykkel for noen år siden, blå med blomster og handlekurv - så fin, vet du, men umulig å sykle med - iallefall på humpete fjellveier. Men de som liker å sykle, sier jo at det er såå fint og de får sett såå mye. Nyt ferien videre, der ser jo både flatt og flott ut.

    SvarSlett
  3. Så utrulig nydelige bilder,flotte landskap:)slike store kornåkere har vi ikkje her så synest alltid det er fasinerendes å sjå:)

    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så bra!
    Kanskje vi kan ta noen sykelturer sammen:-)!
    Fine bilder!
    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Det såg verkeleg herleg ut med sykkeltur !
    Min står med ødelagt dekk i garasjen...no freista du meg til å få
    den reparert :)
    Nydelege bilder frå turen din !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...