onsdag 22. mai 2013

Brått tilbake

 
til hverdagen!!
 
Når vi har godværsperioder tror jeg de varer evig.
At vi skal ha det slik i måneder;)
 Evig optimist;)
 
Men de varer ikke evig.
Sånn er det!.
I dag var det tilbake til regn og 7 grader.
 
 
Studenten vår
og mine elever synes det er helt greit!
Jo da,
litt greit er det,
 for jeg har mine rettebunker
og småstressede elever som skal ha standpunktkarakterer
 før de skal opp til eksamen
om 2 uker.
 
 
På strikkepinnene er det votter!
Våget ikke vise de frem i solvarmen!!
Noen kunne jo tro
jeg hadde fått
heteslag;)
 
 
 
Fortsatt fin uke til alle dere som titter innom.
 
 
Klem;)


6 kommentarer:

  1. Jaggu ble det brått slutt på sommeren. Rakk akkuart å få av meg vinterklærne - før det ble iskaldt igjen i dag.. Vi har nok lært å kaste det vi har i henden og nyte de soldagene som kommer. Men sikkert supert vær å rette skolebøker. Kos deg med vottestrikkingen du, de ser jo fine ut - og det minner meg om at jeg også skulle ha gjort ferdig noen votter før jul - hvis jeg rekker det..

    SvarSlett
  2. Så stilige votter du holder på med! Det er mye arbeid med mønsteret tenker jeg. Det er nå koselig arbeid selv om det er varmt ute:)

    SvarSlett
  3. Å, kjempefine votter, litt pirk og telling med det mønsteret tenker jeg :o) Ja, det går fint an å strikke votter i dette været, jeg tenker at det kan være godt å ha de på også, i alle fall da jeg syklet på jobb i dag tidlig :o)Her rettes det ikke prøver, men en student og en på videregående har eksamener i disse tider så det leses noe ja :o) Nå er forresten kommentarfeltet åpnet igjen på giveawayen min :o) Velkommen innom!! Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Så utrolig flotte votter du lager. Flink du.Godt å være forberedt til vinteren.
    Klem

    SvarSlett
  5. Votter har ein alltid behov for så gjere ingen ting å strikke nå,eg har ei kurv med hansker stående for når dei sykler til skulen på morgenen så er det kaldt til tider:)håper det blir varmere så vi kan gå i sommerklær istedenfor å pakke oss inn:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte votter! Votter med hus var noe nytt ..
    Ja, her er det også grått .. men i hvert fall oppholdsvær. Det har regnet skikkelig de siste dagene. Litt for mye vann i selvanningskassene nå. Får vel sette de under tak ..
    Ha en god dag!
    Klem Lisa

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...