torsdag 21. mars 2013

Klisj!!!

 
..men du så godt;)
 
 
Liker du marshmellows?
Da må du prøve deg på å lage selv!
 
 
Jeg synes ikke marshmellows er så godt.
Tørt og smakløst sukker!!
Men hjemmelagde
-sukk, sukk-
De er farlig gode!
Vet ikke om jeg greier å stoppe før det er tomt i skåla!!
Og sammen med smeltet hvit sjokolade.
Skal ikke si mer;))))

 
Det er litt "klisj" å lage, men det er virkelig verdt det;)
Det finnes mange oppskrifter på nettet.
Jeg brukte denne her.
            Et tips:
-la den stå et døgn før du klipper/skjærer den opp.
 
Her skal det bakes brød og hamburgerbrød til
påskeferien som starter i morgen;))
Er du klar for fridager?
 
 
Nyt ettermiddagen;)

3 kommentarer:

  1. Mmmm, ser godt ut, men eg veit ikkje om eg likar det....
    Eg har baka brød, men hamburgerbrød var eit godt tips. Eg får søke på nettet etter oppskrift.
    Såg i ein blogg, som eg ikkje hugsar, at dei laga
    taco-lefser, spørs om eg skal finne den òg.

    Ynskjer deg og dine ei fin påskeferie !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Eg liker det egentlig ikkje, men har hørt at disse heimelaga er farlig gode ja:)
    Kanskje det blir ein liten porsjon i påsken!
    Blir deilig med påskefri, sol og ski!
    Fin kveld til deg!
    Silje

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en strålende påske, håper været er med oss :)

    Jeg skulle egentlig jobbe mandag-onsdag, men har jobbet meg inn så jeg kan ta meg fri :)

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...