tirsdag 8. januar 2013

1.mandag i 2013

 
 
 
 
 
Fikk det til;)
 
Etter å ha slitt med opplasting av bilder den siste uka fikk jeg det til ved å skifte over til Firefox i dag;))
 
Tusen, tusen takk for hver og en av alle de flotte
 kommentarene jeg har fått for
Gåsemorteppet mitt;)
 
Til dere som lurte;
Ja, alle buene er quiltet for hånd
og
Ja, teppet skal brukes;)
 
 
 
 
Etter at jeg har fått vasket vinduenepå kjøkkenet  fri for saltvann og søle,
ser vi igjen ned til sjøen;)
og jeg tror jammen det var lyst midt på dagen!?
 

 
Litt nye blomster ble det også.
Bare det gir litt energi.
Lyse lette farger som hvitt og rosa.
Tulipanene passer godt i mugga fra Wik & Walsøe
og t-lys i holderen fra de samme damene.

 
 
Er du flink til å levere inn "koppen" på t-lysene til resirkulering?
 
 
I kveld må kroppen min pleies.
Forkjølelsen slipper ikke. Hoster og hoster!
Halsen er kjempesår og øre mitt...ørebetennelse!!!
Det var dagens klage...
 
Håper du har en bra ettermiddag;)
 
Kos deg;)
 
 

 

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder:-)
    God bedring til deg!
    Nina

    SvarSlett
  2. Uff, kor leit å vere sjuk, øyreverk er forferdeleg !!
    God betring :)
    Nydelege bilde og fint med vårleg preg i vaser og krukker.
    Det må eg hugse i morgå.
    Og, eg har brukt Mozilla Firefox lenge, Internett Explorer er heilt umuleg.
    Og ja, eg har to borneborn som samlar inn tome telys, så det blir samla på..
    Du må ha ein avslappande kveld og pleie deg sjøl :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Ørebetennelse er jo kjempevondt, huff og god bedring!! Vi deltar på "Telysjakten" på skolen, så ja, vi resirkulerer:-)
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Herreminhatt så nydelig Gåsemorteppet ble.Gratulerer så mye, og dette blir litt av et klenododium i heiemen. Håper du blir fort frisk igjen!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...