mandag 10. desember 2012

Merkedag


    

Dagen i dag er en meget spesiell dag for meg
og min familie.
 
 
I dag er det 9 år siden jeg ble nyretransplantert.
Fra og være veldig syk
startet jeg et nytt liv;)
 
Jeg var kjempeheldig
 og fikk nyre av min yngste søster
og det på hennes bursdag.
 
Gratulerer med dagen;)
 
De som ser oss kan ikke tro vi er søsken,
så forskjellig vi er av utseesnde.
Men genetisk matcher vi;)

Jeg er evig takknemlig;)
 
 
 
Store begivenheter finner også sted ute i verden.
10.desember 1948 vedtok
De Forente Nasjoner på sin generalforsamling
Verdenserklæringen om
Menneskerettighetene.
I Oslo deles
Nobels Fredspris
ut hvert år den 10. desember.
 
 
Litt juleaktiviteter er gjort nå på ettermiddagen.
Jeg har stekt STRULL;)
Pakket pent inn
er de fine å ta med bort på førjulsbesøk;)
 
 
Nyt kvelden;)
så ses vi kanskje i morgen;)
 
 

5 kommentarer:

  1. Sei du det ! Då har du mykje å feire idag.
    Ingen veit bedre enn den som har opplevd dårleg helse, kor mykje det betyr å vere frisk.
    Heldige dei som får besøk av deg med strull :)

    God mandagskveld :)
    klem

    SvarSlett
  2. Ja, her var det mye å feire, det skjønner jeg veldig godt.
    Jeg er sykepleier på dialyseavdeling så jeg skjønner godt hva du har gått igjennom, og hvilket nytt liv du har fått nå! Så deilig å høre :)
    Nyt førjulsdagene :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hvilken fantastisk flott dag å feire!
    For en som har vært i din situasjon er kanskje hver dag verdt å feire :o) Og noe vi andre burde lære av.
    Klem Lena

    SvarSlett
  4. Ja gratulerer med "dagen". Husker den dagen jeg også, satt i spenning til det kom melding fra Morten. Synes ikke det er så lenge siden, men årene går.
    Vi sees vel senere i dag vi.
    KLem

    SvarSlett
  5. Her er det vist virkelig på sin plass med gratulasjoner på dagen!! En solskinnshistorie og en spesiell merkedag som det er verdt å feire. Slikt gleder på en mørk vinterdag.
    Ønsker deg en fin fin dag, og nyt adventstiden!
    Titti-klem!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...