lørdag 15. desember 2012

..bli ferdig til jul!!

 
 
Dagene flyr avsted;)
Masse kos og mye som skal, må og bør gjøres.
Rart med dette!
Ting som skulle, burde ha vært gjørt i løpet av en lang høst!!
Nå, nå skal det bli ferdig til JUL!!
...jeg hører det banker nede!!!
 
 
Inne småpynter jeg litt etter hvert.
Ute er det lys i lykter og på små trær.
Og det er et fint snølag;)
 
 
I natt har det blåst litt.
Så i dag tidlig var jeg ute og
plukket julepynt, rundt omkring.
Nå står det lille treet i en bøtte med vann
som skal bli til is!!!
Da blåser det kanskje ikke bort;))

 
Det er så mye fint å se inne på bloggene;)
Jeg blir så imponert over alle sammen,
og får massevis av inspirasjon!!
Tusen takk alle sammen;)
 
 
Klem herfra;)
 
 

3 kommentarer:

  1. Det er koselig å pynte til jul,
    jeg har hatt litt lett julevask her i dag.
    Hos meg har det snødd som bare det i dag, så det er pent og hvitt ute :O)
    klem

    SvarSlett
  2. Kjenner til det der! Heldigvis pleier jula bli fin og koselig sjølv om ein ikkje kjem heilt i mål med alt ein burde gjort!! Og pyntinga, ja den er berre kos :-)
    Fin adventstid til deg!

    SvarSlett
  3. Fin familie i glaskarmen !!
    Ja, desse pliktene (oftast sjølpålagde) held oss i ånde, og gir ikkje fred ;)
    Men jula kjem og koseleg skal det verte sjøl om det ikkje er nyvaska i alle krokar..
    Ps. har sendt ein e-post til deg :)

    Ha ein fin laurdagskveld.
    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...