mandag 27. august 2012

Leketøyspose



For noen uker siden fylte en liten nevø 3 år.
Hva gir man i gave til en gutt som har
leker så det holder?

Jo, en pose til å ha leker i;)





Posen består av 6 kvadratiske stoffer
  i størrelse 40*40 cm.
(Den rommer en del)
Maljer fra IKEA.

Posen ble raskt tatt i bruk og
 ble umiddelbart savnet da jeg lånte den til fotografering.

Den er levert tilbake.

Telleren min har passert
 51-tusen;))
Utrolig moro at så mange har funnet veien hit.
Tusen takk til  dere alle;))

Mandagsklem;)

11 kommentarer:

  1. De posene er så kjekke!! Masse plass til lekene, eller annet for den saks skyld.. :)Greit å kunne samle de på et sted.
    Ha en fin fin kveld..
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  2. Kjempefin!! :) Tror mini må få en slik en på rommet sitt.

    Fin uke til deg!

    Klem C

    SvarSlett
  3. Kjempefin pose.
    Meir forseggjort enn den eg laga. Brukte eit laken, klipte det rundt og laga kanal til kraftig snor. Ikkje særleg fint, men praktisk til dei store mengdene med Lego...
    Nydelege bær i forrige innlegg, lekkkert !.
    Eg har aldri smakt gule bringebær, veit ikkje om eg har sett det heller.
    Tusen takk for koselege kommentarar. Flott dokke fann ut om kredene. Her seier me faktisk kræde...

    God mandagskveld til deg !
    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. For ein flott pose. Ikkje rart 3 åringen savna posen sin når den var til fotografering.......:)

    SvarSlett
  5. Så kjekk tøypose du har sydd. Det er utrolig greit å ha noe å putte lekene i når de skal fraktes rundt :-)

    Sv: Bloggtreffet på lørdag var veldig koselig. Så mange blide og positive damer samlet på ett sted blir jo bare knall!

    Ha en fin dag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Kjempeflott pose du har laget. Prøvde meg på samme for en stund siden, rota son med sammensyingen, skjønte ikke hva jeg gjorde galt. Det gikk et lys opp for meg til slutt, men det ble en veldig liten pose - skal prøve igjen.
    Ha en super dag.

    SvarSlett
  7. Kjempefin, smart og praktisk gave, som også kan brukes hver enste dag;)

    SvarSlett
  8. Den var fiiin <3
    Gleder meg til å se hva du shoppet på messa!
    Klem Nina

    SvarSlett
  9. Takk for fin hilsen! Tror ikkejeg skal slutte, har bare ikke den store interiør-fikse-ta-bilder-ånden om dagen..:-)
    Kjempefin og smart pose/teppe! Flott gvae.
    Klem♥

    SvarSlett
  10. Lekeposen er knallfin:)
    Gratulerer med over 50000 besøkende:) Så moro!!
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei Ann-Mari!!
    For en praktisk pose for å ha lekene samlet. Kjekk å ha når man skal på besøk, å få med sine favoritt leker!!! Kopierer denne til mitt barnebarn... ha ha!!!
    Var på hytta i helga, men det var stille hos dere. Var over med båten og gikk en tur i fjellet, det var et hærlig vær. Og multer ble også med hjem!!
    Ha en flott uke!!!
    Klem bellaquilt

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...