onsdag 1. februar 2012

Og vinnerne er...

.
.
.
Tusen takk til alle dere som meldte dere påmin Give away;)
Endelig har jeg fått trukket de to vinnerne.

Tilsammen ble det delt ut 74 lodd
og min gode kollega Randi fikk den ærefulle jobben å trekke ut to heldige vinnere;)

Vinneren av valgfri pung ble....
.
.
.
.
(spent?)
.
.
.
.

Gratulerer;)

Gi meg beskjed om hvilken pung du ønsker deg;)


Vinner nmmer to får et par pulsvarmere

og

det

ble


Gratulerer;)



Håper gavene faller i smak.

Send meg en mail 
med adressene deres
så kommer det pakke i posten.


Til alle dere andre:-
Tusen takk for at dere ville prøve lykken;))

Ser ikke bort fra at jeg kommer med en ny Give away
om ikke altfor lenge;)


Ha en fin onsdagskveld.
.
.

2 kommentarer:

  1. Grattis til vinnerene. :O)

    Linda.

    SvarSlett
  2. Fantastisk, TUSEN TAKK !!

    Første gong eg vinn Give away ♥

    Og pulsvarmere treng eg :)

    Stor klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...