lørdag 14. januar 2012

Nok en sukkersøt lue;)

..
..

Å ja, jeg måtte bare strikke enda en Cupcake lue;)
-bare så morsom å strikke;))


Å ta bilder utomhus i dag var en utfordring;)


Hagl, sludd og vind!!


Sterk vind som ville leke med lua og meg!!


Luen er strikket i Eskimo og Easy.

 

Volangkanten er heklet med fastmasker og staver


i Smartgarn.


Det er også den lille "snøballen" på toppen.


Ettersom posten har innført nye takster fra nyttår
var det om å gjøre at lua ikke var tykkere en 2 cm!!
nedi konvolutten!!
Ikke større krise enn at det hadde kostet noen kroner ekstra å sende den.

Den ble ganske flat;) 1,9 cm!!
-om den ble det på posten??


Lua er nå sendt avsted til en liten

litt dårlig bilde, men

sjef;)


.
.Oppskriften på denne supersøte lua er det Stinemor som har.
Du finner den her.
.
.

6 kommentarer:

  1. De er så søte, disse luene. Jeg har aldri sett en på, men de er nok like søte på også, regner jeg med. Posten har jo blitt helt rå! Jeg skulle sende pakke til USA og holdt meg innenfor de "gamle" 7cm.. Det hjalp jo lite, hehe!
    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem ToneB

    SvarSlett
  2. Kjempesøt lue og mange fine bilder! Jeg liker også godt å knipse .. :) Det er jo noe av det morsomme med å ha blogg. Likte den knappen godt .. :)
    Ha en god søndag!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Sjefen ble veldig glad for lua:) tusen takk! Klem

    SvarSlett
  4. Den luen var bare nydelig, ååååå nå ønsker jeg en slik til tulla mi også kalt sjefen;). Kanskje jeg skal finne frem strikketøyet og strikke en tilsvarende:)
    Fine bilder du har.
    Ha en fortsatt god kveld
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  5. For en skjønn lue:)
    Og nydelige farger ♥

    SvarSlett
  6. For ei utrolig nydelig lue!!! Herlig!
    Kan jeg få et tips om hvor jeg kan kjøpe mønsteret? Har et tantebarn som har bursdag i februar, og den der hadde nok blitt tatt godt imot :-)
    Ha en fortsatt flott vinteruke,
    Laila

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...