onsdag 3. februar 2010

Veskene mine.

Noen av dem.........
Jeg er utrolig glad i vesker.
En periode kom jeg på jobb med ny veske hver uke!
Etter hvert har det blitt noen yndlingsvesker. En svart liten veske, hjemlaget, med knapper og skinn. Ser ut som et loppemarket som det har kræsjet en rype i, var det noen her hjemme som sa!
Så er det vesken som bare har et STORT rom, VINTERvesken min.
Den sydd jeg for 3-4 år siden av et snømannstoff og linningen av en jeans.
Hanken har rosa rosestoff på kantene og hvite knapper.
Knapper og blonder er fin veskepynt.
............................................
Den brune veska brukes en del om sommeren.
Rosestoffet er beskyttet med plast.
Mønsteret heter "Må ha".
Noen ganger tyr jeg til en svart skinnveske.
Da er jeg litt pynta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...