fredag 16. mars 2018

Da har jeg gjort det!!!

 
Jeg har laget mønster på genseren min
og i dag legger jeg det ut for salg.
 
 
 

 Kanskje du har lyst til å ha den som vårstrikketøy!
 
 
 
Nå gjenstår det bare å se om noen vil kjøpe det!
Mønsteret koster kr 50,-
Mønsteret kan bestilles på e-post, 
eller på melding på Messenger eller Instagram.
 
 
HER og HER og  HER
 
finner du kontaktinfo.
 
 
 
Da ønsker jeg alle en strålende helg ;)
med eller uten strikketøy.
 
 
Fredagshilsen fra Ann-Mari
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så flott at du tar sjansen og satser. Jeg har strikkeprosjekt så det holder i lange baner dette året, men jeg synes det var en flott genser og jeg ønsker deg lykke til som "designer".. Vi må tørre å prøve, har jeg begynt å tenke.. Lykke til. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Det er ein nydeleg genser.
    Eg må tenke på det.
    Lukke til iallfall :)
    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...