mandag 19. februar 2018

V foran og V bak

 
 
Sola skinner over Trøndelag ;)
 
--en perfekt dag for å stikke seg litt frem!!
 
 
Jeg har alltid med meg garn og strikkepinner i vesken/sekken når jeg er på farten.
Høsten 2015 hadde jeg okergult garn og pinner nummer 5 i bagasjen.
Noe måtte jeg strikke på vei hjem, 10-12 timer i bilen er lenge.
 

 
 
Det ble denne ;)
- etter lang tids lagring i klesskapet
ble den tatt i bruk for cirka et år siden.
 

 
 
Så mange hyggelige kommentarer som jeg har fått på denne genseren,
 fra kjente og ukjente;)
Og spørsmål om hvor den er kjøp?
Hvor fant du mønsteret?
Kan du ikke lage mønster?
 
Nå er mønsteret laget!
 
-men tørr jeg publisere det ?
 
 
 
God mandagskveld ;)
 
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Heisann.. Den var kjempefin.. Håper du tør å dele mønsteret.. Nyt våren, solen og den fine vinteren vi har her i Trøndelag. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Forstår godt genseren blir kommentert.
    Den er kjempefin både farge og fasong.
    Klart du tore å publisere mønsteret...

    Ynskjer deg ei fin februarveke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin, klart du tør ! Klem fra beth

    SvarSlett
  4. Genseren er bare fantastisk... fremfor alt med garnet og denne farge. Jeg liker - SUPER.
    God helg. Hilsen fra Viola

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...