onsdag 28. januar 2015

Små luer til Etiopia


Prematur-luer;)

Den siste tiden, har jeg i ledige stunder, strikket små babyluer.
Små luer som yngstesønnen pakket i bagasjen når ha igjen dro ned til Afrika.
Denne gangen reiste han til Etiopia.



 

 Vanlige, offentlige afrkanske sykehus har lite å hjelpe seg med.
Så alt kommer godt med.







Luene er strikket i Babyull på pinner nt 2,5.








Det er en takknemelig jobb å strikke slike luer.
Om noen ønsker mønster kan jeg lage et og legge ut;)

 
Ha en superfin kveld ;)


6 kommentarer:

  1. Så sjønne, og så meningsfyllt.. Flott gjort. Vi har vel alle noen stumper av restegarn liggende, som kan omgjøres til noe nyttig. Legg gjerne ut masketall og centimeter.

    SvarSlett
  2. Så meiningsfullt prosjekt, og fine huer :) Dei blir nok godt mottekne. God helg.

    SvarSlett
  3. Nydelige søte luer, og for en herlig tanke at de kommer til nytte.
    klem

    SvarSlett
  4. Å så fine de var, kan tenke meg de ble tatt godt imot ja :)
    Jeg har også en del garn som kan bli til luer, så JA lag gjerne en beskrivelse :)
    Nå trening, så helg. God helg til deg
    Klem Berit

    SvarSlett
  5. Du er ei flott dame Ann-Mari !
    Dette er eit fantastisk bidrag til dei som treng det.

    God klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Og takk for koseleg kommentar hos meg :)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...