fredag 30. januar 2015

Rosa Tulipaner





Det bugner av sprø tulipaner i butikkene og 
jeg kunne ikke mottså disse.
Fine i alvevasen min;)









Nytt strikketøy, på tykke pinner,
kunne jeg ikke dy meg for å starte på.


Bare til husbruk har jeg anskaffet meg boken
"Naturressursenes økonomi". 
Dette er jo Norges Eiendom!
Her er det mye interesant å lese.


 Ja, så var det denne berlinerbollen og noen til...
Ha, ha...
greide ikke å motstå disse...
Gode sa du..... sukk, sukk.:)

  
 Takk for alle koselige kommentarer på prematurluene.
Oppskrift kommer ;)



Nyt helgen alle sammen;)




6 kommentarer:

  1. Her var det godsaker for mange sansar :)
    Herlege bilde !

    Nattaklem

    SvarSlett
  2. Her var det mye godt!!!!!
    God helg.

    SvarSlett
  3. God helg. Fine og stemningsfulle bilde .

    SvarSlett
  4. Tulipaner er så livsbekræftende - især på denne tid af året :-) De kan virkelig lyse en vinterdag op :-)
    Sikke mange fine små huer, du har fået strikket - fint at tænke på, at de kan holde en lille baby varm i en kritisk periode :-)

    SvarSlett
  5. Ingenting er som tulipaner nå, må bare ha en bukett stående på bordet hele tiden.
    Jeg setter dem kaldt om natte, da holder de lengre. Så flott quiltet duk du hadde:)
    Ei riktig god uke ønskes deg:)

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder! Det er sannelig godt med litt søtt av og til og tulipaner da..... Kjøpte en bukett i helga, men den ble alt for raskt litt trist og lei seg, jeg må derfor gå til anskaffelse av noen flere :o) i går ble det innkjøpt av Alpakka silke og nå skal det strikkes genser til meg selv, jeg husker ikke sist jeg gjorde det. Tydelig at ungene snart er store når det blir tid til andre ting også :o) Nå skal jeg ut i snøværet, for jeg hadde jo selvfølgelig ikke riktige pinner til garnet, så nå blir det kombinert trimtur og kjøpe strikkepinner tur :o) Herlige luer du har strikket, tenker de kommer veldig godt med dit de skal! Ha en herlig dag! Klem fra Nina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...