søndag 10. januar 2016

Strikket skjørt


Nytt år og nye muligheter ;)
Vi får til og med en ekstra dag i 2016
29.februar.
Hva kan vi bruke den til?
Strikke kanskje!


For tide strikker alle skjørt.  
Det er jo supermoderne.


Jeg har strikket ferdig et skjørt som har overvintret i mange år.
Tykt og godt med Alfa garn,
og med tykke ullstrømper er jo dette perfekt
 på kalde januardager.
 

Fletter, perlestrikk og bobler ;)
jeg har litt mine egen vri, med ribbekant bak og
vevde beltestropper.
 
 Kjempefornøyd med skjørtet og det brukes ofte.




Vanskelig å ta bilde av seg selv;) ;)


Tusen, tusen takk for alle de superhyggelige kommentarene
jeg fikk på innlegget mitt i desember ;)
Det varmet ;)

Ha en superfin januar-uke;)


Klem fra Ann-Mari










9 kommentarer:

  1. Skjørtet ble kjempefint. Ser ut som det satt perfekt.. Godt å få ferdiggjort ting som bare har blitt liggende. Ønsker deg en finfin januar videre. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Kjempefint skjørt !
    Og så passeleg. Det sit som eit skudd !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Kjempe flott skjørt. Får litt dårlig samvitighet når jeg ser det fine skjørte ditt, jeg har ett liggende i kurven. Som sikkert har lagt der ett års tid :-)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. For eit nydeleg skjørt, og så godt det passa deg :) Varmt og lunt no om vinteren. Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  5. Jag skulle önska att jag kunde sticka men det är helt kört är jag rädd :-) Hoppas kakorna blev goda!! I februari drar jag till Åre och såklart blir det en tur till Meråker! Kram kram

    SvarSlett
  6. Nydelig skjørt!
    Så flink du er.
    Ha en fin fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  7. Dette skjørtet var super fint :)

    SvarSlett
  8. For et flott skjørt! Fin fassong og passform, gratulerer med flott håndverk! En fin uke ønskes fra Birte

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...