tirsdag 19. mai 2015

Litt sent, men må bare.....



..... vise noen bilder fra vårt 17.maibord;)



 
Det må være alderen!!
-for ingen husket om det var vannmelon eller honningmelon 
til spekeskinken i 2014.
Så i år måtte bordet og mat avbildes;)



 Tradisjonell grillmat, hel grillet beinfri laks, vannmelon med skinke,
 potetmos, potetsalat, blandet salat
diverse tilbehør som avocadosmør, olivensaus mm.



 Tilbehøret ble oppbevart og servert i syltetøyglass med sløyfer på;)





Bordet var enkelt pyntet.
  Hvitveis, flagg, sevietter og sløyfebånd
i rødt, hvit og blått;)


 Og vi spiste kake;) 


 Nøttebunn, bringebærfromasj, friske bær
og bringebærsaus!!
Den var god!!

Tusen takk til dere trofaste som er innom bloggen;)

Ønsker dere supre maidager videre;)


Det er lite blogging for tiden, men jeg lover å komme sterkere tilbake.



10 kommentarer:

  1. Hørtes veldig godt ut..og så mye.. Her i huset valgte vi litt enklere servering, for det er jo en dag en ikke helt vet når og hvor det blir matservering.. Men pent pyntet bord, det er et must..

    SvarSlett
  2. Så fin mat og koselig bord, fint å se innom deg :) Klem

    SvarSlett
  3. Herlig bord. Mange deilige fristelser. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Skikkelig 17.mai stemning på bordet ditt ja. Tenker det var trivelig! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Det kan jeg da godt forstå, du må vise frem - sikke herligheder :-) Og så kan I jo huske det næste år ;-)

    SvarSlett
  6. Her var det bare godsaker ser jeg:) og så koselig med mange til bords en slik fin dag so 17 mai er. Barnas dag:) selv om de er voksne her er maten veldig viktig for dagen.:) god helg:)

    SvarSlett
  7. Så nydelig det var hos deg! Ha en fantastisk sommer! Takk for at du så innom hos meg!

    SvarSlett
  8. Hei
    Savner deg her inne. Håper alt er bra med deg. Du skrev om noe i min blogg........
    Varm klem

    SvarSlett
  9. Hei :) Vil bare si at jeg savner innleggene dine.. Klem

    SvarSlett
  10. Det var utrolig trist å høre, alltid noen som vil ødelegge for andre. Jeg syns bloggen din er kjempefin, stå på og kom tilbake :) KLEM

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...