fredag 17. april 2015

Herlig fredag





GALLERIET
 er
 Trondheim Brukskunstforening 
sin butikk i Trondheim.
 

I tre uker fremover har de juryert 
salgsutstilling.

Og gjett hva!!!!

Ja,
jeg har fått gjennom mange av tingene jeg har laget;) 
Så gøy og bare så fornøyd;)


Her er noe av tingene mine som er for salg;)




Jeg har gått rundt med et glis om munnen i hele dag;)
Nå er det på tide å komme ned på jorden igjen!!
I morgen er det studiesamling, på min videreutdanning,
 så da blir vel gliset borte;)

Til dere trofaste lesere, som er så snille å lese bloggen min 
 og legge igjen spor etter dere, må jeg bare si:
_tusen, tusen takk;)
Jeg setter utrolig stor pris på hver og en;)


Ønsker dere alle en fantastisk helg ;)



5 kommentarer:

  1. Så moro da! Og det er fine ting du lager, så her blir det nok en liten gevinst til slutt, regner jeg med.
    Hvordan gikk det på Studiesamlingen?
    Her har en nabo holdt fest til kl 06 i dag, og måtte opp kl 07 for snart skal jeg på jobb. Sitter med et digert kaffekrus, for det kurerer visst gruff!!!
    Ha en fin helg. Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer :) Så kjekt og spennande. Du lagar jo så mykje flott. Lukke til :)

    SvarSlett
  3. Gratulere !
    Kor supert og ærefullt dette må vere, men ikkje det spor rart
    så flink og kreativ som du er !

    God ny veke.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Så kjekt!! Det må være en god følelse, gratulerer til deg. Håper det har gått bra på studiesamlingen :))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...