mandag 29. desember 2014

Islykter igjen...




Minusgradene før helgen måtte brukes til å lage islykter;)
Syns de er så dekorative;)
Råenkle å lage.
Vann, en bøtte eller ballong
og minusgrader;)










Tradisjon tro har vi hjerte med lys på ytterdørene;)

I dag er det en rolig dag her,
 mildværet har inntatt midtnorge 
og jeg følte meg litt som
 "Bambi på isen" 
da jeg var ute på en liten tur. 
Balansetrening kaller legestudenten det!!
Snakk om blankis!!

Nå blir det kaffe og strikketøy.
Tror det må bli noen flere bordskånere;)


Romjulsklem ;)

6 kommentarer:

  1. Lekre lykter, pynta med snø.
    Eg kjem visst aldri så langt at eg får lage... Og så har snøen
    lava ned så då vil dei vel bli skjult..hehe
    Her er også regn no, men i natt kom det 30-40 cm nysnø så det nærmar seg 2 meter no.

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Slike lykter er så lekre, men jeg får ikke laget dem. Vi har så sjelden minusgrader hos oss så lenge om gangen at det blir mulig å få til.

    SvarSlett
  3. Kor fint og stemningsfullt. Koseleg med lyktene som det har lagt seg eit snødryss på.
    Eg har ikkje komt meg til med lyktelaging enda men satsa på fleire kalde dagar etterkvart.
    Regna her også og det er ikkje gangbart ute.

    SvarSlett
  4. De er meget, meget dekorative de islygter og hjerterne med lys er så fine :-) Sikke meget sne i har fået. Her har vi jo også fået et lille drys, men vejrprofeterne spår, at det er væk til nytår. Gårsdagens gåtur var også meget glat, det er med at gå forsigtigt :-) Hvor er de fine, dine filtede bordskånere -sådan nogle kunne jeg egentlig også bruge, så måske skulle jeg lade mig inspirere :-) Rigtig godt nytår :-)

    SvarSlett
  5. Det er så flott med islykter. Det skulle jeg ha ordnet meg jeg også. Er vel like greit å vente til mildværet er over igjen. :-)

    Takk for alle hyggelige hilsner! Du er bare så god!
    Håper vi møtes i det nye året!

    Et riktig godt nyttår til deg!
    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  6. Såå koselig med islykter! Jeg hadde også tenkt å lage noen, men så ble det mildvær igjen hos oss og da tiner det jo fort. Det er så koselig å sette seg med strikketøy og kaffekoppen etter å ha vært ute og gått i kulde og snø! (selv om en føler seg som Bambi på isen!)
    Ha et riktig godt nytt år og takk for alle gode hilsener :))
    Klem fra Bente

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...