torsdag 7. august 2014

Hei .........


 
 Vi nyter fortsatt ferie på vårt vidunderlige fristed.
Måtte bare se innom huset vårt for å høste litt i hagen,
vaske klær og bake noen brød;) 


 
 
I hagen er det noen som har og har hatt fest!!
 
 
 
 
Sånn så kirsebærtreet vårt ut sist vi var hjemme for en uke siden
og sånn er det nå!
 
 
 
 
Trosten må få litt den også;)


 
 
Andre koser seg i plommetreet.
Jeg kunne høste 16 hele plommer;) 
 

 
 
Gresskarene vokser og nærmer seg en kilo;)


 
Det var en liten statusrapport herfra.
Brød og litt annet er fylt opp og vi setter kursen tilbake til fjellet
og årets siste feriedager;)

 
 
 
God helg;)
 
 

8 kommentarer:

  1. Kos deg masse, de siste feriedagene!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Koselige bilder! :) Brødene så fristende ut. Fint at også fuglene og insektene koser seg av hagens grøde. :)
    Ha en god tur på fjellet! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Så deilig det hørtes ut med nybakte brød! Nå tror jeg det blir tidlig fredag på meg så jeg får bakt brød før vi drar på hytta. Gleder meg, det er så lenge siden nå. Kos deg videre! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Mmmm. så gode brød, og fine bilder frå hagen :) God helg.

    SvarSlett
  5. blir ikke bedre en det man lager selv....elsker nybakt brød, og dette så fristende ut :-)
    kjenner igjen det med kirsebærene.....får som regel ta bilde, så blir dem borte.

    fortsatt god ferie!

    klem tone

    SvarSlett
  6. Nybakt brød er jo det aller beste. Jeg bakte annenhver dag i den første ferieuka mi, jeg elsker jo å bake ( har jobbet som baker også)
    Og med gjærbakst i varmen, så er det bare morro.
    Masse flotte bilder fra hagen din. Masse snacks for både mennesker og dyr!
    Jeg har en ferieuke igjen, men den skal brukes til å vaske og rydde her hjemme. Datteren flytter ut for å gå på skole, til uken, så da er det mye som må gjøres.
    Kos deg med dine siste feriedager. Klem

    SvarSlett
  7. Så herlige Bilder hos deg! Kjenner duften av nybakt brød helt hit, (har nettopp bakt rundstykker selv, hi, hi) ha en fortsatt fantastisk ferie!

    SvarSlett
  8. Deilige heimebaka brød !!
    Nammm..
    Her er litt sylting og safting i dag. Måtte berre legge bringebær og rips i frysaren pga tidsnød tidlegare i sommar. No er det kome i glas og flasker.
    Det bøttar ned ute så no før sengetid måtte mannen og eg vø oss skikkeleg og gå ned til sjøen og ause båten.
    Nattaklem frå Anne-Mari

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...