torsdag 8. mai 2014

Nye spisebrikker

 
 
Endelig ble det nye spisebrikker;)
 
 
 
Det har stått på ønskelisten lenge.
På tur med gode syvenninner fikk jeg inspirasjonen jeg trengte.
Tusen takk flotte damer;)
 
ps. jeg har flere prosjekter under arbeid fra den helgen;) ;)


 
 
I går kveld ble lukkekanten på den siste sydd på.
Seks nye brikker klare til bruk;)
 
 
 
 
Fargene er grå,beige, brun og bitte, bitte litt lilla
i det blomstrete stoffet.
 

 
 
Passer så godt til skålene og koppene vi har med Alve-mønster;)
 


 
Brikkene ble tatt i bruk til frokost i dag.
 
Lurer du på hva jeg spiser?
Frokostblanding, gresk yoghurt, multer og honning;)
Multer, slik at min kjære kan få plukke litt i år også!!
 

 

 
 
Å se, tusenfryden min tålte snøen som falt for en uke siden;)

Så deilig å kunne sitte på trappa
og spise frokost i sola
i dag tidlig;)
 
Vidunderlig start på dagen;)
 
 
Ønsker dere alle en flott ettermiddag;)
 
 
 
 
 

12 kommentarer:

  1. Ååå, for nokre nydelege spisebrikker !!
    Me brukar brikker til alle måltid, dei blir fort flekkete så eg
    veit ikkje om eg hadde hatt råd til å bruke slike vakre som dine..
    Flotte bilde !
    Her sit eg med ny iPhone og prøvar meg fram, har hatt HTC før så det
    er mykje som er annleis, men eg må berre prøve og feile :)

    God torsdagskveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Wow for noen fine brikker da. kan nesten ikke brukes..så fine.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det var delikate spisebrikker! Så fine bilder du har tatt!

    SvarSlett
  4. Så nydelige spisebrikker!!
    Det ser deilig ut å kunne sitte ute og spise frokost. Det kunne vi for noen uker siden, men nå er det surt, kaldt og regnvær her :( I går sludda det! Da er det supergodt å tenke på at om ei uke er vi på Kreta :) :)

    SvarSlett
  5. Det var flotte spisebrikker, og quiltingen var spennende!

    SvarSlett
  6. Nydelige brikker du har sydd. God helg.

    SvarSlett
  7. Så fine brikker du har sydd. At du får det til, det skjønner jeg ikke, altså. Og så passet de fint til Wik &Walsøes skål, ja. Vi selger dem i butikken, bestselgere. Vi kaller dem for lyslykter. Har du prøvd dem med telys i? Regner ,ed du har krusene også???
    Nå skal jeg i seng, siden det er jobb i morra. Siste innspurt nå før 17 mai........
    Ha en herlig helg.

    SvarSlett
  8. Lekre brikker ja :o) Tenk at det ble så godt vær i dag da, og attpåtil på en lørdag slik at det ble mulig å nyte den :o) Det ble noen planter med hjem fra hagesenteret i dag ja, men ikke alle får komme ut enda. Gleder meg til faren for nattefrost er over :o) Ha en strålende kveld med strikketøyet ditt :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  9. Dina sex bordstabletter är ljuvligt vackra, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  10. Flotte brikker og flotte bilder! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...