torsdag 6. mars 2014

..med fare for å sprekke....

 
 
 
Her stå hele sjokoladestoppen min på spill!
Vi har nemlig fått ferske, flybårne danske
"Flødeboller på marsipanbunn"
fra Summerbird i hus...
 
 
 
 
Organic Caramels
bestående av
hvit sjokolade, lakris, karamell og vanilje.
 

 og
 mandler og hasselnøtter trukket med masse deilig sjokolade;)
 
 

Boksen er perfekt til heklenålene mine når den er tom;)
Flødebollene er jo ferskvare med maks 10 dagers holdbarhet;)
og  jeg har fått beskjed om å sitte i ro!! med foten høyt!
da må det vel være lov med en liten
flødebolle;)
 
 
Superfin ettermiddag alle sammen;)
 

13 kommentarer:

  1. Det kunne ikkje passe betre :)
    Du spring det av deg når du får begynne å trene.
    Høyrest nydeleg ut, men med nøtte og mandel allergi kan eg ikkje hjelpe deg ;)
    Takk for koselege kommentarer, men heklarutene blir verande i posen ei stund til... trur eg..
    Kos deg så godt du kan.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Det går jo faktisk ann å sprekke LITT... og så fortsette som før, etterpå...

    SvarSlett
  3. Ja det skulle man tro var lov:)) ta en (eller ti) du med god samvittighet:)

    SvarSlett
  4. He, he, du kan ikke la dette gå fra deg vet du :o) Dessuten kan vel ikke fløteboller betegnes som sjokolade når mesteparten består av deilig skum :o) og du vet.... mandler og hasselnøtter er sunt, så du må bare sprekke i vei! Det er deg vel unt der du sitter med denne foten din! Forresten, utrolig mange flotte heklelapper, så gøy det må være å se den haugen vokse :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Åhh de så goe ut!!! Og litt trøst må en unne seg vel :)

    SvarSlett
  6. Ahh, hvem kan stå imot dette!?? Alle ikke helt friske har mest grunn til å få putte herligheter i munnen! NYT! ...og god bedring!

    SvarSlett
  7. Kos deg og nyt det. Og du treng jo boksen til heklenålene :) God helg og god bedring :)

    SvarSlett
  8. Åå ekte dansk flødebolle.....lucky you!!!
    Ser ut som om du har lykken med deg......
    Ta en titt innom meg:))))

    God helg!

    Klem Camilla .

    SvarSlett
  9. Sterke bilder du deler!!!.Flødeboller...med marsipan...det er nesten så jeg går inn i skjermen..hi,hi...jeg elsker sjokolade:))
    God bedring og god helg til deg:))
    Gratulerer med premien:))

    SvarSlett
  10. De der er absolutt verdt en "sprekk"!!
    Tror jeg tar første fly oppover for å smake ;)
    KOOOOOS deg, det fortjener du <3
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Hei søde❤
    Håper du er bedre i dag!
    Så kjekt at du ble glad for gaven.
    Sender du med adressen din ente på bloggen eller Mail cvikoyr@gmail.com
    Så skal jeg sende gaven;))

    Klem Camilla ;)

    SvarSlett
  12. Ååå ... sånne fikk jeg lyst på også! Kos deg! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...