fredag 17. januar 2014

Tulipanens dag;)

 
 
I dag kommer det helt uredigerte bilder hos meg på denne
 
Tulipanens dag
  
Fikk kjøpt meg en bukett vakre tulipaner på dagens "luftetur".
Føler at det oser vår av tulipanene
selv om det er bitende kaldt og storm i Trondheimsfjorden.
Vinden medførte noen problemer
for hurtigbåter og ferjer
 i dag tidlig.
 
 




 
 
Vårløker har også kommet i hus;)



Som du ser:
-Sol og blå himmel,
 men det hjelper ikke så mye når
vinden kommer i over
20 m/sek.



En enslig gul knopp;)
Den skiller seg ut med den lange spisse formen sin.


 
 
 
 
 
Det har blitt merkbart lendre dager.
Bare så utrolig godt.
Energien er på vei oppover.
 
Nå er det helg og den skal brukes godt;)
 
God helg alle sammen;)
 



4 kommentarer:

  1. Ja, ingenting er som tulipaner på en kald og hustrig dag, jeg måtte ha meg en bukett jeg også. Gleder meg til lysere dager nå ja, vi får mer energi og glede nå. Ha ei fin helg :))

    SvarSlett
  2. Ja, det går rette veien :) Så nydelige bilder du tar, og tuliipaner er til å bli glad av! Gud helg!

    SvarSlett
  3. Nydelege tulipanbilder.
    Eg er litt ambivalent for tida, har lyst på mykje snø i løypene når eg er på hytta, men lengtar mot lysare dagar og vår når eg er heime....Slik er me menneska, men det er livgivande å ha lengt ;)

    Ynskjer deg ei fin helg.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Så vakkert dette var! Helt nydelig med tulipanbuketten ute, sammen med vottene. Flott inne på bordet også, så koselig med kurvstolen ved bordet. Skikkelig koselig innlegg. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...