torsdag 6. juni 2013

Små votter

 
Selbuvotter i størrelse 0-3 måneder.
Strikketøy er alltid kjekt å ha;)
I vesken, foran tven, i solstolen....
..ja over alt;)

 
Men se her da!!!
Den ene selburosen virker så mye større enn den andre!!
Samme antallet med masker,
 like mange
 omganger!!
 
 
Så irriterende!!
Noen ganger, når jeg strikker mønster, så glemmer jeg om mønstertråden skal være foran eller bak på fingeren!!
Så her har jeg greid å strikke en vott med
mønsterfargen
foran.... 
 
 
...og en med mønsterfargen
bak...

 
De er raske å strikke, så det har blitt to nye votter;)
En med mønsterfargen foran
og en med mønsterfargen bak;) 

 
Tror jeg har lært meg det nå;)
-at jeg strikker med mønsterfargen bak!!!
eller var det....;)
 
Nå skal jeg stoppe tråder,
-på vrangen;)
 
Fortsatt fin kveld;)
 
 

3 kommentarer:

  1. Så nusselige da. Du er flink altså. Foran eller bak..hi hi.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Du verden - Selbuvotter i så liten størrelse. Jeg foretrekker å strikke store ting, synes det blir litt "knøvlete" med så små greier, men disse var jo veldig sjønne, både de med tråden under og de med undertråden over....

    SvarSlett
  3. Der lærde eg noko nytt, men eg trur eg alltid har mønsterfargen bak...eller..?
    Eg har laga dissa vottane i rosa og kvitt. Dei var mykje i bruk på veslejenta i vinter, mora var veldig fornøgd.
    Takk for koseleg kommentar hos meg :)

    Lukke til med siste innspurt på skuleåret.
    Hugsar det som ei hektisk, men god tid.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...