torsdag 3. mai 2012

Give away


Gi bort ;)

Jeg feirer mai med å gi bort to bøker.
Det blir trukket to vinnere.


En vinner får 
Tildas Landsted av Tone Finnanger


en annen vinner får
Gøy med lapper av Marie France House



Vil du være med i trekningen?

Reglene er slik

1 lodd for å kommentere
1 lodd for å følge bloggen og for de som allerede følger.
1 lodd for å linke til give awayen, bruk det øverste bildet.
2 lodd for å legge meg til på blogg rollen eller om jeg allerede er der.
Totalt 5 lodd.


Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd
 (evt hvilke lodd du har tatt).
Har du ikke blogg så legg igjen e-post adresse.

Trekning vil skje etter 23.mai kl.23.00.




Lykke til;)

33 kommentarer:

  1. Kjekt å vere med på Gi bort hos deg ;)
    Kunne tenkt meg bøkene ja.
    Eg tek 4 lodd.
    1 for kommentar, 1 for at eg følger og 2 for at du ligg på bloggrullen min :)

    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Jeg blir gjerne med på giveaway. Har lagt link på bloggen min. Så da blir det to lykkelodd...

    SvarSlett
  3. Så flotte bøker du gir bort! :)
    Jeg tar gjerne 5 lodd!
    Ha en god kveld!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Ja det er moro med give away og jeg trekker hele 5 lodd:)

    SvarSlett
  5. Jeg er gjerne med, flotte giveaway. Jeg linker til bloggen din :o) 5 lodd til meg og.

    SvarSlett
  6. Så kjempefine gaver du gir bort...jeg er gjerne med og trekker full pott!
    1 for kommentar
    1 for allerede følger
    1 for at jeg har linket...and finaly
    2 for at jeg allerede har deg på bloggrollen min
    Ha en strålende helg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. 5 lodd til meg!
    Krysser fingrer og tær <3
    God helg!
    Klem Nina

    SvarSlett
  8. 5 lodd til meg:)
    og takk for stemmen din.
    Ha en fortsatt god helg
    Liza

    SvarSlett
  9. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlett
  10. Hei, så klart jeg vil være med på give awayen din!! :) Håper i så fall at jeg vinner Tilda boka, for jeg har den andre..:))
    Totalt blir det 5 lodd på meg..
    Og takk for hyggelig kommentar hos meg.. :)
    Ha en flott kveld
    Kristin

    SvarSlett
  11. I am a new follower and will be adding you to my blog list as soon as I finish here .Thanks for the chance to win these fun books. Sheila in Nova Scotia

    SvarSlett
  12. Takk for besøk på bloggen min!
    Tror jeg fikk gjort alt etter oppskrifta, så da må det bli 5 lodd til meg. :o)

    SvarSlett
  13. Eg prøver lukka med 5 lodd.

    SvarSlett
  14. Då er eg også med, tar 3 lodd, har deg på blogglista mi!

    SvarSlett
  15. Hu hei !! :)))
    Denne vil jeg være med på ;)))
    Trekker 5 lykkelodd hos deg :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  16. Så flott gi bort du har og for en flott blogg :)

    Jeg blir med å tar 2 lodd :)


    Klem Bente

    Ps.Kjekt du ble med på min gi bort :)

    SvarSlett
  17. Heisan!!
    Takk for at du ville være med på GA min,jeg blir med her og tar 4 lodd!!
    Fiin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  18. Klart jeg vil være med på denne ;-) 2 lodd på meg!
    Og tusen takk for kommentaren inne hos meg ;-)

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  19. Vil gjerne være med og tar 2 lodd, kommentar og følger av bloggen. Krysser fingrene.

    SvarSlett
  20. Hei hei :)

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Beklageligvis så ble Giveawayen min trukket kl 21, så du rakk det akkurat ikke. Men det kommer snart fler :) Velkommen som følger :)

    4 lodd på meg :)

    Ha en fin kveld og kos deg:)
    Klem og kos :)

    SvarSlett
  21. 1 lodd til meg! Ha en herlig mai måned og 17. mai!

    Mvh Camilla

    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  22. Så hyggelig at du vil være med på min give away, og jeg blir helt klart med på din!! 3 lykkelodd til meg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  23. Hei :) Så kjekt at du fant meg slik at eg kunne finne deg! Blir gjerne med på denne flotte giveawayen. Tar 4 lodd (alt untatt link) og satser på å vinne ei av desse flotte bøkene.

    Ha ein flott dag. Klem

    SvarSlett
  24. Heisann. Det var bra du minnet om denne, for den her har jeg gått glipp av, nå som det har vært så travle tider hos meg. ;)
    Jeg trekker selvsagt 5 lodd i det flotte lotteriet ditt. =)
    Klem ToneB

    SvarSlett
  25. Hej! Har hittat din härliga blogg med en massa fina saker och naturligtvis vill jag vara med på din fina give away! Jag tar 4 lotter och hoppas på tur!! Ha en riktigt skön 17:e maj!
    Kram

    SvarSlett
  26. Hei! Jeg vil gjerne være med og tar 4 lodd:) Kommentar, følger og bloggrull. Ta gjerne turen inn til meg og bli med på min give away.
    Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  27. Dette blir eg gjerne med på. Spennande bøker. Eg har lagt meg til som følgar, så då blir det to lodd på meg. God helg.

    SvarSlett
  28. Jeg melder mig også til. Det bliver vist kun til 1 lod da jeg ikke har en blog og da jeg ikke ved hvordan man 'følger' en blog. Jeg læser dem regelmæssigt.
    Gitte

    SvarSlett
  29. 1 lodd!
    Tusen takk for en flott giveaway du holder!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg er gjerne med og tar 5 lykkelodd. Følger, du er i bloggrollen i Lykkelig med liten-bloggen og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/05/giveaway-hos-rosehagen.html

    Ha en nydelig kveld!

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett
  31. 3 lodd og mange takk :-)

    Hilsen m godnattaklem fra:

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  32. Oj, her har eg gløymt meg! Eg vil gjerne være med -prøver lukkamed to lodd ;O)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...