mandag 5. mars 2012

Saueskinnsfell

 .
.

Siste stinget er sydd;)

Som noen av dere kanskje husker,
pakket jeg kofferten og reiste på skinnfellskurs sist høst.

Herligheten er ferdig;)


Fellen er sydd i langhåret pelssau.
Baksiden har fått trykk i er lys grå tone.


Trykket symboliserer vann og blomster.



Detaljer av trykket.


For å få store flater er skinnene bøtt.
Sømmene er dekket av skinn av rein.


Nå skal fellen tas i bruk.
Å som jeg gleder meg til fine ettermiddager
i solveggen
med en god og varm skinnfell
rundt meg;)
.
.
Ha en fin varm ettermiddag;)
.
.
.


6 kommentarer:

  1. Wow så fin den var! Denne kan du vere stolt over å ha laga.

    SvarSlett
  2. Åååååå!!!! Så fin <3
    Kan tenke meg den blir perfekt i solveggen ja:-)
    Ble veldig sjalu jeg no.... ;-)
    Ha en fin dag!
    Nina

    SvarSlett
  3. Eg er så imponert at eg finn ikkje ord.....

    Du kan visst alt slags handarbeid du trur eg, og kvier ikkje på å starte.

    Flink, flink er du :)))

    klem frå ei som syns mykje er fint, men startar ikkje :(

    SvarSlett
  4. Oj, så utrolig flott den ble.
    Ååå, sånn vil jeg også ha...

    Ha en fin kveld.
    Linda

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Nå kan du skikkelig nyte utelivet med en slik fell rundt deg:)

    SvarSlett
  6. Nydelig skinnfell. Dette er det mye arbeid bak. skjønner godt at du venter på sola i solveggen nå....

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...