mandag 3. oktober 2011

Melkehjerter i lekker embalasje;)

.
.
Denne esken med melkehjerter
fikk jeg av min niese Susann og hennes familie
da jeg besøkte de på fredagen;)

Det er Susann som står for dekoren.
Hun lager verdens flotteste esker og kort.
Inne i lokket sto det noen varmende ord;)
.
Tusen, tusen takk;)
..
.

ps. bildene ble tatt tidlig i dag.
Lyset lurte meg, så bildene bli igjen litt blå!!

God helg til alle mine hyggelige blogglesere!


 
Og du: sjekk konkurransen hos EkteInteriør! Hvor du kan vinne gavekort hos tretti.no!
Tretti.no er nordens største nettbutikk for hvitevarer!

4 kommentarer:

  1. Belle immagini!Buona settimana,Rosetta

    SvarSlett
  2. Nydelig og forseggjort eske!

    SvarSlett
  3. Skjønn eske! Så flink Susann er! Kos deg med sjokoladen!
    Du kan vel bare fylle den opp igjen når den er tom .. :)

    SvarSlett
  4. Det ble helt riktig det! Så hyggelig at du vil være med! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...