lørdag 13. august 2011

Livet er herlig;)

.
.
.
.

God helg;)

.
.

8 kommentarer:

  1. Oj,for en flott produksjon.Du har vært flittig.
    Ha en fin helg du med:))

    SvarSlett
  2. For en nydelig sammensetning av flotte bilder!
    Jeg skal lære meg det etter hvert ..
    Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  3. så flott bildecollage!
    Ha en riktig god både sy og bærhelg :))

    SvarSlett
  4. Tusen takk for mønster og stoff. Viss ikkje eg syr løparen så får eg kanskje mamma til å gjere det. Ho er mykje flinkare enn meg innan lappeteknikken.

    SvarSlett
  5. Så flott det blir! Og blåbær ser jo bare digg ut :o)

    SvarSlett
  6. Ja, det er i grunn det;))
    Fortsatt god helg ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. SÅ enig!! Vi har vært i skogen på blåbær og sopptur i dag. Hadde med boller og drikke. Da vi satt og koste oss midt inni skogen kjente jeg virkelig at livet er godt!!
    Klem♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...