onsdag 9. februar 2011

Bruktfunn
...
bloggen til Anettes hus går utfordringen
" Vis meg ditt beste bruktfunn".
Jeg har ikke så mange.
Men jeg har denne muggen.
Den behandles veldig pent.
Produsert i Holland.
Jeg tror den må ha stått i et skap i mange år.
Gulldekoren på hanken og langs kanten er nesten inntakt.
Minner meg om mormor og hennes hjemmelagde jordbærsaft.
Det er barndommens sommer :)
med lange deilige sommerdager.
Sammens med rosene som nå har stått på bordet i 7 dager,
gir den et sommerlig inntrykk.
De har vært utrolig holdbare. Rosene ble snittet med et langt snitt første dag,
før de ble satt i vann med plantegjødsel.
Siden har de kunn fått påfyll av vann ved behov.
Ha en fin kveld:)
...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...