fredag 15. oktober 2010

Rest av sommer

.............
Ikke så mye som minner om sommer ute i dag.
Grått, regn og 3 grader.
Men forleden dag skinte sola og jeg hadde en
sommerfølelse når jeg tok en tur i høstsola.

I hagen kom en av vårens valmuer med 1 ny
blomsterknopp. I løpet av formiddagen sto
den i full blomst.
Bringebæra hadde noen nymodne bær.
Og en sommerfugl koste seg på plommene
som var falt ned på bakken.
Men den var ikke lett å få knipset.
Men til slutt greide jeg å forevige den mens den solet
seg på et høstfarget blad og på muren.
Ønsker alle en flott helg;)
..........

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder.
    Valmuen var så nydelig og sommerfuglen gir en følelse av sommerstemning.
    Ønsker deg en nydelig helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så koselig at du fant bloggen min så jeg kunne finne din - og så hyggelig at du blir med på giveawayen min! Gleder meg til å følge deg videre, koselig om du vil følge meg også :)
    Nydelige bilder du viser her! Sommerfuglen var så vakker!
    Ha en fin dag.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...