tirsdag 27. mai 2014

Frøken K. fyller år

 
 
 
Søte K. har bursdag i dag;)
Dagen tilbringes på en lesesal, det nærmer seg årets eksamen!
I fjor hadde hun eksamen på denne dagen og
kom hjem til pyntet port;)
 
 
 
 
Kjekt når ca 800 andre studenter går forbi
 til og fra eksamen;)
 

 
Hva slags overraskelse det blir i dag?!
Det skal du får se ;)
 
 
Ha en finfin dag;)
 
 
ps. i dag har jeg satt på ordbekreftelse fordi jeg får så mange søppelkommentarer fra anonyme.
Beklager til dere trofaste lesere.

8 kommentarer:

  1. Regner med det er datteren din som har bursdag.
    Så morro å bli satt stas på, på dagen sin.
    Gleder meg til å høre hva du har funnet på........

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Sylvia;) Det er kjæresten til yngstesønnen som fyller år. Og dette med bursdager er jo så gøy. Elsker å lage til andre;)

      Slett
  2. HIPP HIPP HURRA for studenten!!!! Og for mamman til studenten!!!!
    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Syns det var så gøy med alle de fargerike ballongene
    Rett og slett til å bli glad av! =) Kjempe artig!
    Heldige Caroline =)

    SvarSlett
  4. Så kjekt å feire bursdag med ballongar og fint ver !
    Gratulerer.
    God langhelg !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Så herlig med ballonger! Gratulerer og kos deg/dere i helga:))

    SvarSlett
  6. Sier det igjen, du er så flink til å ordne kos og gøy til andres bursdager!! Tenker K. ble glad:) Det ble hvertfall jeg, da du kom overraskende på min dag i fjor :) :) Og ikke mins året før, da jeg var på sykehuset med T i magen!! :) Du er super!!! <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...